شعرهای سیاه

در باره ما
 

سلام!خوب هستید؟امیدوارم هیچ وقت مثل من تنها نباشید.هر چند خیلی از وقتها تنهایی به من احساسی میده که هیچ هم صحبتی نمیده! برای شنیدن آهنگ وبلاگ از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید.برای هر گونه اطلاعات و یا تماس با بنده به قسمت پروفایل مراجعه کنید. شاد باشید!!!

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:    در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 58510
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

 


به خاطر قلوب در هم شکسته انسانها !قلوب آکنده از عشق و به خون آغشته

انسانها !به خاطر حسرت ،حسرت گمگشته در امواج سرشک !..سرشک

سرگردان در ظلمت زندانها این آثار پراکنده به وجود آمد!

گوش کن!

گوش کن ، ای خواننده ناشناس که روحم سپاسگذار لطفی است که دورادور با

خواندن سرگذشت بی سرنوشت ، زیر .پای قلب من میریزی!...

گوش کن!

من هنوز آنقدر عاجز نشده ام که دروغ بگویم

اگر- خدای نکرده – روزی کسی – نفسی – هوسی ، مجبورم کند دروغ بگویم ،

من – با کلی افتخار – وبدون تردید – علی رغم فرداهای بی پدر سه فرزندی که

دارم – سینه پیش – پیشانی فراغ ...
میروم

میدانید کجا ؟!...

زیر سنگ ...!!

من سالها روی سنگهـــا خوابیده ام

به پاس لطف سنگها – آن روز از سنگها خواهم خواست که تا ابد روی من

بخوابند!!!

من باید آنچه را احساس میکنم بنویسم....ومینویسم!

ولی تو ای پاسدار جهالت!....اگر میخواهی دهان فریاد مرا قفل کنی؟ .....قفل کن!....اما ...
فراموش مکن....همان انسانی که دیروز ندانسته ،برای تو قفل میساخت !....امروز

دانسته کلیدش را برای من میسازد!...

از : کارو



نظرات شما عزیزان:

پسر شیطون
ساعت1:57---14 اسفند 1392
سلام
وب خوبی داری
به وبلاگ من سر بزن اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با عنوان وبم لینک کن وخبرم کن تا لینکت کنم


نیره السادات حسینی
ساعت18:43---26 بهمن 1392
فوق العاده
بهترین سایت کسب درآمد از بیت کوین
هر بیت کوین = $800
حتما این وبلاگ رامطالعه کنییییییید
http://freebitcoin.loxblog.com/


انجمن تفریحی شادی وب
ساعت22:23---16 دی 1392
سلام . وبلاگ زیبایی داری ...

امیدوارم حالت خوب باشه. یه انجمن تفریحی راه افتاده برای ایجاد محیط صمیمی و گرم و کاملا سالم برای دختر و پسر های ایرانی

شکل ظاهری انجمن هم روش کار شده و سعی شده زیبا به نظربیاد ..

اگه هم بلد نیستی با انجمن کار کنی آموزش های لازم داده شده سوالی هم داشتی میتونی بپرسی.

خوشحال میشم دعوت ما رو قبول کنی

حتما سر بزن و عضو شو و بعدم خودتو معرفی کن ! منتظرت هستم:

این لینک انجمن :

http://shadiweb.ir/

اینم لینک ثبت نام :

http://shadiweb.ir/member.php?action=register&referrer=1< br />
به امید دیدار

فعلا


فروش بيتاسل
ساعت20:22---19 آبان 1392
درود تسويه 30 بار در ماه با بيتاسل براي آموزش به
//payeganltd.limooblog.com/ برويد.


rasool
ساعت20:19---16 شهريور 1392
سلام دوست عزیز شما پرشانش هستین و این فرصت برای کسب درآمد اینترنتی را از دست نده خیلی راحته ونیاز به هیچ هزینه ای ندارد کافیه روی لینک های سایت کلیک کنید تا درآمد خود را بالا ببرید برای شروع در سایت زیر ثبت نام کنید و هر ماه 100 هزار تومان تا 1 ملیون تومان کسب کنید لطفا در ثبت نام در گزینه معرفninja2020 بنویسید موفق باشید

یعقوب اربابی
ساعت4:40---31 مرداد 1392
اين بزرگترين فرصت شغلي سال 92 براي افرادي است که به اينترنت دسترسي دارند و می خواهند درامدی خوب داشته باشند و کمک خرج خانوادده خود باشند پس فرصت را از دست ندهید..............

بازدید=پول
ساعت1:46---7 مرداد 1392
وب سایت یا وبلاگ دارید؟
می خواید بازدیدکننده هاتونو به پول تبدیل کنید؟
چطور؟
جوابشو اینجا بخونید...
فرصتو از دست ندید
هر بازدید کننده=پول
http://servatza.mihanblog.com/post/34


علی
ساعت0:38---7 مرداد 1392
با سلام

دوست عزیز وبلاگ بسیار زیبا و جالبی داری اگه دوست داشتی با من تبادل لینک کن من برای تبادل لینک با دوستان گلم یه سایت تبادل لینک شبکه ای زدم که تو ایران برای اولین بار هست کافیه بری به آدرس زیر :
http://ali.mikhakclick.tk
و طبق مراحل گفته شده با من تبادل لینک کنی . مرسی ازت .

دوستدار همیشگی وبلاگتون : علی

http://ali.mikhakclick.tk


فروشگاه بنر فیکسر
ساعت23:54---28 تير 1392
سلام ...

سایت و وبلاگ داران عزیز توجه کنید ...!

طراحی بنر و لوگو وبلاگ و سایت شما فقط و فقط با 1000 تومان !!!

مزایای خرید از وبلاگ ما :

* - داشتن پایین ترین قیمت ( فقط 1000 تومان ) در بین دیگر سایتهای طراحی .

* - شما قبل از پرداخت هزینه . بنر یا لوگو خود را مشاهده کرده و در صورت عدم رضایت از کار محصول شما طراحی مجدد یا سفارش شما فسخ میگردد .

* - تحویل در کمتر از 1 شبانه روز .

* - پشتیبانی 24 ساعته و کیفیت عالی در محصولات .

همین حالا بنر و لوگو سایت خود را با قیمتی استثنائی و کیفیتی بالا سفارش دهید = http://www.designnet.ir/

*


اسحاق
ساعت5:31---8 شهريور 1390
آقا چرا اینجا اینقدر خلوته؟مثل خانه ارواح شده!

Q8
ساعت4:36---22 اسفند 1389
خنده مكن بگذاروراحت بگذر
زاده فقركجاوطرب فصل بهار؟
بمن آخرچه كه نوروزسعيداست
هنوزكهنه روزم چه بدآخركه چه باشد
امروزهفت سين من اگربودى وميديدى چيست؟همنشين من غارتزده مى ديدى كيست؟ميزدى دادفلك تافلك زنگ بزنگ
...هفت سين!وه كه چه سينى!وچه هفت همه رنگ!
سالتان بادبصدسال فرح بخش قرين
www.eraheme.blogfa.com
دوست من سلام فكركنم شباهتهاى زيادى بهم داريم باورنميكنى سربزن به كلبه درويشى من تاباورت بشه


Q8
ساعت4:36---22 اسفند 1389
خنده مكن بگذاروراحت بگذر
زاده فقركجاوطرب فصل بهار؟
بمن آخرچه كه نوروزسعيداست
هنوزكهنه روزم چه بدآخركه چه باشد
امروزهفت سين من اگربودى وميديدى چيست؟همنشين من غارتزده مى ديدى كيست؟ميزدى دادفلك تافلك زنگ بزنگ
...هفت سين!وه كه چه سينى!وچه هفت همه رنگ!
سالتان بادبصدسال فرح بخش قرين
www.eraheme.blogfa.com
دوست من سلام فكركنم شباهتهاى زيادى بهم داريم باورنميكنى سربزن به كلبه درويشى من تاباورت بشه


karo0o
ساعت23:21---13 بهمن 1389
پوزش من رو به خاطر دیر آپ کردن وبلاگم بپذیرید...بعد از مدتها دوباره وبلاگ رو آپ کردم....منتظر فریادهاتون هستم.

سبز باشید و پایدار...

ایلیا
پاسخ:سلام بر آقا ایلیای عزیز.واقعا خوشحالم کردی به وب بنده سر زدی.امیدوارم بازم اینجا بیای.ممنونم و یا حق...


عاشق
ساعت0:30---10 بهمن 1389
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خداهست

وبت عالی بود خوشحال میشم به من سر بزنی یک کلبه عاشقانه است دوباره بهت سر میزنم فعلا میسپارمت دست خدای بزرگ
پاسخ:تشکر میکنم دوست عزیز.مرسی که سر زدی عزیزم.


میثم
ساعت1:24---13 دی 1389
دیگه اینقدر اینجا مطلبی نوشته نشده داره خاک میخوره.اگه خودت نمیرسی چیزی بنویسی خوب از یکی دیگه بخواه نویسندگی این وب رو بر عهده بگیره.اینقدر سر نزدی بازدید ها شده روزی یکی دو تا.
پاسخ:متاسفانه فعلا وقت ندارم اپ کنم.بارها گفتم دنبال جذب بازدید کننده نیستم.و هیچ تلاشی در این زمینه نمیکنم.مرسی که سر زدی


پدرو
ساعت7:23---22 آذر 1389
سلام.وب قشنگی داری.مطالبش هم عالیه.بازم شعر بنویس.میگم اصلا این کارو کیه؟چقدر شعرهاش هم با معنیه!اگه میشه ایمیلتونو بنویسید.مرسی.
پاسخ:ممنونم دوست گرامی!به زودی وبلاگ آپ میشه.ضمنا هر گونه مشخصاتی که از بنده نیاز داری در قسمت پروفایل هستش.برو اونجا ایمیل و آی دی و شماره تماس و همه چی هستش!مرسی که سر زدی!


رضا .م
ساعت22:49---19 آذر 1389
سلام.چقدر آهنگ وبلاگتون قشنگه.فقط نمیدونم چرا در مرورگر اینترنت اکسپلورر اجرا نمیشه.
پاسخ:برای اینکه موزیک بهتر اجرا بشه از مرورگر موزیلا فایر فاکس استفاده کنید.البته در اینترنت اکسپلورر هم اگه تنظیماتش رو انجام بدی پخش میکنه.به هر حال مرسی که سر زدی!


مهسا
ساعت18:26---14 آذر 1389
وبلاگ قشنگی داری.پر از احساس و با معنی.فقط بدیش اینه دیگه آپ نمیشه.
پاسخ:تشکر میکنم بازیدید کننده عزیز!بزودی برمیگردم...


امید
ساعت0:50---1 آذر 1389

سلام دوست عزیز

وبلاگ قشنگی داری ، قربون خدایی که حس قشنگی به نام عشق آفرید و از همه مهمتر اونو به انسان هدیه کرد.

به ما هم سر بزن
پاسخ:ممنونم!ولی عشق رو خدا نیافرید.عشق دروغیست که توسط ما انسانها به وجود اومد.عشق سرپوشیست که برای پنهان کردن بعضی از احساسات و حتی امیال مون میذاریم.عشق دروغه!به قول کارو: جز مسخره نیست عشق تا بوده و هست با مسخرگی جهانی انداخته دست

مرسی سر زدی!



میثم
ساعت6:29---21 آبان 1389
آقا مرتضی چرا دیگه آپ نمیکنی؟اینقدر آپ نکردی بازدید های وبلاگ اومده پایین.بازم از شعرای کارو بذار.
پاسخ:با سلام.بنده فعلا گرفتارم.ولی بزودی آپ میکنم.و چند پست میذارم.ولی هدف من از تشکیل این وب جذب بازدید کننده نیست.چون اسم وبلاگ رو در گوگل و دیگر موتورهای جستجو ثبت نکردم.من برای شما احترام قائلم اما اگه شما هم سر نزنید برای خودم مینویسم.


مهدیه خردمند
ساعت19:38---17 آبان 1389
سلام هم شهری وبلاگ جالبی دارید

پاسخ:تشکر میکنم بازدید کننده عزیز! برای شنیدن آهنگ زیبای وبلاگ بهتر است از مرورگر فایر فاکس استفاده کنید.


مهرداد اشک9
ساعت11:02---16 آبان 1389
سلام..کارو کیه؟



این متن خیلی خوب بود....



راستی منم قزوینی هستما...



یا علی
پاسخ:برای آشنایی با کارو به اشعار و متن های گذشته مراجعه کنید. قربون مهربونیت!


بهنام
ساعت23:36---3 مهر 1389
چرا دیگه آپ نمیکنی؟تازه به شعرات عادت کرده بودیم/پاسخ:به دلیل بعضی از مشکلات یکی دو ماهی میشود که آپ نکردم که از شما معذرت میخواهم.این جمعه حتما آپ میکنم.امیدوارم سر بزنید.ممنون!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در 11 شهريور 1389برچسب:,

توسط مرتضی.ن| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » پسر تنها » ادبیات@شعر@اس ام اس@عکس لاو@ پس نگاه کن » دست نوشته های دختر بازیگوش » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زبان سکوت و آدرس sahel.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

شهريور 1389
مرداد 1389

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');